Ding ding värld….

Är inte alls nån bra dag idag..allt suuuuger!!!!
Är på så sjukt dåligt humör,så jag kan bli galen på allt just nu!!!!!
Fan!! Allt kommer sluta i kaos idag…

Jag vill inte detta!! Jag vill ha en bra dag,jag vill inte ha dåliga dagar…jag vill inte vara med då!!!
Anna från valnöten ringde förut och frågade om jag kunde vara där inne 9 på Torsdag…Fan har svårt som jag har att ta mig dit till 10!,nu ska jag vara där en timme tidigare,bara för att vi ska hämta ut mina mediciner…Blir så lack på allt..Den stora katten är lika sur han idag,han går bara runt och fräser åt den lille…vi kan gå här och fräsa ihop…
Tog ut mitt paket från barbarella idag och nog fan var nästan inget till mig*blev då ännu surare* så nu måste jag vänta ännu längre innan jag kan börja töja mina öron….föresten så kommer min brossa hit i morgon,jag ska pierca hans öron:D Det kommer bli kul..han vill nämnligen också töja upp sina… I like pain!! *hehehehe* Eller ja,nu är det ju inte mig det kommer göra ont på men i alla fall..Lite kul att se andra lida också😉

Tillbaka till gnällandet nu…Allt är somsagt skit idag och jag ska jobba ikväll..känns mindre kul..men väldigt nödvändigt,för annars får jag inga pengar och får jag inga pengar så kan jag inte göra av med dom och kan jag inte göra av med pengar blir jag ännu surare…så enkelt är det..därför måste jag jobba häcken av mig för att kunna göra av med några pengar överhuvudtaget…måste ringa chefen ang att gå upp till heltid igen…Måste…Även om min psykolog inte tycker det,hon tycker jag ska ta det lite lugnt så jag inte går ner i en ond spiral igen..men jag måste ha pengar!!!!

Min nästa gadd ska vara texten ”ONLY MY GOD CAN JUDGE ME” och den ska gå rakt under nyckelbenen,precis över hjärtat…yes yes!

Nu ska jag ner och byta tvätten…

/ W

Published in: on 20 oktober, 2009 at 12:06  Kommentera  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://nanfaanlee.wordpress.com/2009/10/20/ding-ding-varld/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

