Snabb blogg

Ska till kalmar även idag och hämta mediciner,sen blir det att upp på avd och hämta läkar intyg…är sjukskriven nu…Allt kör ihop sig för mig och jag vet varken ut eller in tillslut…ska hinna in på cp tempo nu vid 9 och hämta ett paket och sen hoppas att jag har turen med mig så jag inte missar bussen som går 3 minuter över 9…Missar jag den kommer jag få ett mega anfall kan jag lova…
Ska göra mig redo att gå och hänga på tempo-låset nu…Är så sjukt trött,vill bara soooova idag…vill inte vara vaken såhär tidigt…J*vla Anneli som tvingar in mig till kalmar varje dag…*surar*
Hinner inte skriva mer nu..måste göra mig någolunda redo…inte för att jag gör så mycket mer än att typ tvättar mig ohc klär på mig,men sånt kan också ta tid;)

/ W

Published in: on 27 oktober, 2009 at 08:25  Kommentera  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://nanfaanlee.wordpress.com/2009/10/27/snabb-blogg/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

