Ska jag följa mitt huvud eller mitt hjärta?!

Får jag det jag vill ha? Får jag det jag vill ha av dig?!

Vet jag ens vad det är jag vill ha?!

I Fredags så var jag med Jesper hemma hos hans kompis och kollade på när dom spelade xbox och drack öl..åkte hem runt tolv och sov som bäst när Jesper ringde för att bli insläppt vid tre..I Lördags var jag i Högsby och fortsatte att titta på folk som drack öl (jag är en bra öl tittare ;))..I Söndags hade jag så hemskt ont i min mage och mådde illa…Åkte tillbaks till kalmar och väckte Jesper..Svullade Donken och slappade framför tv:n hela kvällen…Idag har jag träffat läkaren och sen åkte jag hem..Hemma har jag haft besök av Em och D-boy..Nu håller jag på att tvätta..mina kläder luktar så hemskt illa efter att ha varit i Högsby*blää* Har fortfarande ont i magen och mår illa..tror jag håller på att sjuk eller nått…Känner mig allmänt konstig..Kanske är för att jag inte skött mina mediciner senaste tiden som jag borde..Jag vet inte..Så mycket som hänt på så kort tid nu..Mycket som gör mig förvirrad och fundersam..Har sovit sjukt dåligt senaste tiden också och d gör ju inte att jag mår bättre tyvärr…En sak som är ganska konstig, är att jag oftast sover ganska bra när jag sover med Jesper..Nu kom jag av mig i vad jag skulle skriva..tror jag ska ner och byta tvätten nu ändå…

21:33
Det är inte jag som förklarar dåligt, det är du som fattar trögt…
Yepp så är det…Jag är så jäkla trött på att vara mig just nu..Vill typ bara lägga mig ner och bli osynlig..
Mitt hår är tovigt och min läpp gör ont..Varför gör den ont? Jo den gör ont för att jag har bitigt mig i läppen och kan nu inte sluta bita på blåsan som blivit…Gaaah!!!
Mina katter bråkar och gör mig galen..Nu har jag i alla fall tvättat upp nästan all min tvätt..Dock tog tvättmedlet slut..så resten får jag tvätta i morgon efter att jag masat mig ut i all snö och bort till affären…
Jag tror jag ska töja upp min läpp till 2.4mm..eller inte..jag tror jag har fått hjärnsläpp..Min hjärna fungerar fan inte som den ska idag..Varför?!
I morgon måste jag städa,på Onsdag kommer mäklaren hit..Ahh jag hatar allt och alla just nu…Ska börja töja D-boys öron i morgon också*yeaah!* Hoppas mina nya pluggar kommer i morgon..Vill,vill viiiiiiilll!!!!!! Åhh vad jag vill mycket…Åhh!! Får inte upp kulan på mitt ena smycke,det är aningen frustrerande..Tror jag ska ringa Erik i morgon och be honom komma hit och hjälpa mig..han kan ju de mesta…Aja nu kommer jag inte på något mer att skriva..kanske för att jag har hjärnsläpp eller nått..Känns som att det är så himla mycket nu…Varför var det tvunget till att bli såhär? Varför? Varför fick det inte bara vara?

 

I promise you I’ll never lose the faith when you get up and wanna escape to a scary world.

 

Weronica

Published in: on 18 januari, 2010 at 17:14  Kommentera  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://nanfaanlee.wordpress.com/2010/01/18/ska-jag-folja-mitt-huvud-eller-mitt-hjarta-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

