Så ont det gööööör!!!

Jag har så satans ont i hjärtat att jag inte vet vart jag ska ta vägen..
Har nu tagit det STORA steget och gjort slut med J..Han är tydligen inte den rätta,som jag tidigare hela tiden trott..Jag vet inte om det är rätt det jag har gjort..men just nu klarar jag inte av mig själv och ännu mindre med ett förhållande..Jag kommer säkert att ångra detta,men just nu gör jag bara det som känns rätt för stunden..Så det återstår väl att se om jag kommer att ångra mitt val framöver..Nu är det som det är i alla fall..Är just nu i Högsby och leker med Susanna..och självklart Marcus och Timmy då..hehe
I morgon är det festa som gäller och sen puben..känns som det enda jag gör just nu är att festa och försöker få bort ångesten…Sorgligt men sant..jobbigt är dock att ångesten är 10gånger värre när jag vaknar dagen efter sen…Men men..Söndag blir det till att åka hem och försöka återta kontrollen av livet..
Nu är det full fest här och jag sitter på bänken i köket och trycker..nykter också …Sparar mig tills i morgon..;-)
Fotade mig susanna och Emma med mobilen förut,lägger säkert upp en eller två bilder här i morgon eller nått..så håll koll om ni vill se oss alltså;-)
Marcus och Timmy är och möter upp 2 tjejer som dom raggat upp från Karlskrona..Nu kommer dom visst tillbaka..måste dra..

 

I promise you I’ll never lose the faith when you get up and wanna escape to a scary world.

 

Weronica

Published in: on 22 januari, 2010 at 17:08  Kommentera  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://nanfaanlee.wordpress.com/2010/01/22/sa-ont-det-gooooor-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

