Nanzy 11år! *hurra,hurra*

Yes! idag är det Nanzys födelsedag*yey!
Så om en dryg timme ska vi bege oss till henne och äta tårta och sjunga högt🙂
Det flyter på som innan här annars..Börjar bli trött på att vara sjukskriven,vill börja jobba igen…Men får väl vänta till april,så det inte blir några meningslösa bakslag igen… Har precis duschat och nu sitter jag här och tänkte lägga upp lite bilder på Nanzy…Kommer dock på mig själv med att jag inte har några bilder på denna datorn..Så får helt enkelt uppdatera bloggen senare och även passa på att lägga upp lite nya bilder från kalaset..Pissigt som fanders är att jag glömde paketerna hemma hos Marcus …Det jävla k*khuvet svarar ju inte heller när man ringer och inte fan är han hemma heller…så vetti fan när jag ska komma åt att hämta dom…*svär en lång och obegriplig ramsa*

Fick frågan om vad jag skulle göra ”om det gick att vrida tillbaka tiden, vad hade du gjort annorlunda?”
Saken är den att jag vet faktiskt inte vad jag skulle vilja få gjort annorlunda…Börjar inse mer och mer att det oftast finns en anledning till varför saker händer, och att det ändå bara är vi själva som kan göra något åt hur vi vill leva..Nu är jag ju ändå inte riktigt där att jag kan påverka min ångest,kan inte heller påstå att jag har så bra kontroll över mitt liv….Men jag hoppas på att kunna återfå kontrollen över dessa saker en dag… Nu kom jag av mig igen i skrivandet..
Återkommer nog senare med bilder på prinsessan! Ha en bra dag nu alla kära och mindre kära människor!

Grattis_till_varldens_finaste_Nanzy_pa_fodelsedagen_hurra_hurra

Life goes by so fast
You only want to do what you think is right..
 

Weronica

Published in: on 2 februari, 2010 at 14:04  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://nanfaanlee.wordpress.com/2010/02/02/nanzy-11ar-hurrahurra-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

