Hon är rädd för livet ….

Lördagen leder mot sitt slut och för 15minuter sen blev det Söndag…
Har tillbringat min Lördag i Bergkvara med mina fina barn…Så härligt det är att få vara med dom..önskar att jag fick vara med dom hela tiden,dygnet runt…Men som det är just nu så får jag ju tyvärr inte de…Men snart kanske..?!
Har gjort hemmagjord pizza ikväll och så har vi kollat på film och bara degat..
Nu spelar han tv-spel och jag sitter häroch äter pecan glass…sen blir det väl till att lägga sig i sängen och somna till en film…Började kolla på nya Wallander i går..men som vanligt när vi ska kolla på film så somnar jag..Så får väl se om jag kan kolla klart på den i morgon eller nått…Känner faktiskt hur jag börjar bli trött redan nu,så kanske jag skulle skippa att ens börja kolla på en film och istället lägga mig för att sova direkt…

Ne nu orkar jag inte skriva mer..eller jag kommer faktiskt inte på mer att skriva…Hoppas eran Påsk varit bra hittills…Natti natti alla fina läsare där ute…

Jo just d, Massa GRATTIS till Jesper på födelsedagen!!! *hurra,hurra,huuuurrraaaa!!!*

45125_1255807443

Du kommer alltid vara nummer ett för mig..

Weronica ✫

Published in: on 4 april, 2010 at 00:32  Kommentera  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://nanfaanlee.wordpress.com/2010/04/04/hon-ar-radd-for-livet/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

