”Du är mitt livs kärlek!! ♥”

32262_1257081002


Weronica:
Åhhh finaste ever!!! ♥

Kim Peggie Hofacker Du ja!!=) ♥♥♥
Weronica: Ne du är de snäckan!!! Love You!! ♥
Kim:Du är mitt livs kärlek!! ♥
Vem skulle ha suttit vid min sida om inte du gjorde det?
Vem skulle ha hållt min hand,delat mina tankar,torkat mina tårar..Delat den största av hopplösheter…
Hade dött utan dig!!Men jag lever fortfarande!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Weronica: Aawwww!!!! Nu blir ju tanten t o m tårögd här ju…Desamma!! Du är mitt liv,min kärlek,min Kim!!! hade det inte varit för dig och ditt isbjörns snack och för att du la mitt hår som en sol,så vetti tusan om jag kommit tillbaka mer… ♥ ♥
Kim:Nu blir jag tårögd! Älskar dig ♥

vet_du_vad_sa_lilla_tiger_nar_jag_har_dej_som_en_van_Sa_ar_jag_inte_radd_och_jag_kan_knalla_lange

För mig är du PERFEKT!

JAG ÄLSKAR DIG ♥

Published in: on 9 augusti, 2010 at 22:17  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://nanfaanlee.wordpress.com/2010/08/09/du-ar-mitt-livs-karlek-%e2%99%a5/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

