Tolv hela år har gått…

Tänk att det redan gått 12år sen allt började,sen hela mitt tonårsliv fick en helt annan mening..
12år har gått sen det dramatiska kejsarsnittet,12år sen läkarna började springa runt som yra höns för att dom inte visste vad det var som var fel..
12år sen jag såg dig ligga där för första gången..du var så liten,så perfekt..
Du var det absolut finaste jag någonsin skådat,för mig fanns det inget som var fel…

Nyfödd N

Det har varit 12 både bra och dåliga år..
Det är mycket som har hänt sen den Tisdags morgonen den 2februari 1999 då du kom till världen..
Du har fått genomgå så fruktansvärt mycket,på dina 12 år har du gjort fler operationer än vad många gör under en hel livstid,du har fått genomgå så obegripligt mycket smärta..Smärta som så små barn aldrig ska få behöva känna.

75097_1296379464

Men du är stark mitt älskade barn,du är starkare än vad många av läkarna trodde när du föddes,du har en livsvilja som inte är av denna värld..Du utstrålar så otroligt mycket glädje och du sprider mer glädje än vad jag tror att du själv förstår..
Du har klarat detta,och jag hoppas och önskar av hela mitt hjärta att den sista operationen är gjord.
Du behöver inte mer smärta..Du är stark nu och du mår bra,fördelen med många av operationerna är ju att dom har gjort dig starkare,dom har fått dig att må så mycket bättre än vad du hade gjort om dom aldrig hade gjorts.

12år har gått och du är fortfarande lika perfekt för mig!
Tänk..Nästa år blir du tonåring,då kan vi vara tonåringar tillsammans😉

Grattis_pa_12_ars_dagen_Alskade_dotter

Jag är så glad och stolt över att jag får vara just din mamma!

Published in: on 2 februari, 2011 at 09:57  Kommentera  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://nanfaanlee.wordpress.com/2011/02/02/tolv-hela-ar-har-gatt-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

