Snabb info om min blogg…

Välkommen ombord på mitt skepp och min resa genom år av ångest,intoxer,självmordsförsök och missbruk!

Detta är den nakna sanningen om mitt liv,Mitt helvete i kampen mot ångest, självskadan och borderline..Samt massa annat svammel,en jäkla massa ironi och viktigast av allt om kärleken till mina tre barn!

Har bloggat till och från sen November 2008 på blogg.se,men sen gick jag över till blogger i några dagar,innan jag tillslut valde att ”bosätta” mig här på WordPress..
Har fört över alla mina gamla inlägg från förra bloggen,så ser det lite konstigt ut så är det efter överföringen….Så bara att dyka ner i arkivet och simma runt bland inläggen som känns intressanta..Många inlägg är väldigt djupa,sorgsna och mörka..Men ju närmare detta året man kommer..Ju mer liv hittar man i inläggen och man märker att kampen ändå börjat ge resultat😉 Vissa inlägg är och kommer vara lösenordsskyddade …För att få lösenord till dessa inlägg,krävs det att jag iaf på nått sätt känner dig och att du kommenterat här på bloggen tidigare..


Published in: on 9 februari, 2011 at 21:48  Comments (1)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://nanfaanlee.wordpress.com/2011/02/09/snabb-info-om-min-blogg/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Jag ska läsa ALLT!


Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

