Då har man påbörjat..

.. både Chestpiecen och Sleeven då..Känns grymt bra..Gjorde dock ganska ont att köra över ärren på ena armen,men vill man vara fin får man lida pin😉 Och mer smärta lär ju den armen få ta då den ska täckas till en 3/4 sleeve😉 Nästa tid ska motivet jag började med på armen idag göras klart plus att ett motiv i  armvecket ska dit …Sen är det en som ska göras på vaden och minst 2 som ska dit på bröstet,för att göra dagens motiv klart,en stor på sidan av revbenen och sen såklart den påbörjade armen som ska täckas …Så det blir ett par gånger till innan man kan börja känna sig klar😉 Vilket inte gör mig nått,då detta är den bästa och minst skadliga ångest lindringen jag utsatt mig för på länge!🙂 Alla tatueringar jag gjort senaste veckorna är gjorda av André på Mark of Cain i Oskarshamn …

Nu ska jag  käka popcorn och kolla film,är sjukt trött eftersom jag varit uppe sjukt tidigt idag och hudens ”hårda” ansträngning😉 Sen är det mycket som händer just nu och tankarna kring framtiden har börjat komma mer och mer,så det är lite samtal som ska ringas i veckan,eller nästa och beslut som ska tas sen efter de..*iiiihhhh!!!* God Natt!

7 kommentarerLämna en kommentar

  1. Najs! *vill också tatuera mig* (bygga på lite på dem jag redan har) men jag tror faen jag får råna en bank innan!
    Hoppas du får en fin helg!

    • Svar till Bustjejan: Ahh tack..Ja jag har ju haft turen att få mina gratis hittills..Har ställt upp och agerat lite fotograf och istället för pengar har jag tagit tatueringar😉 Världens bästa sätt att få ångesten att backa,den fysiska smärtan tar över allt och de inre får äntligen lite frid ett tag =) Hoppas du får en bra helg du också! Kram

  2. Så spännande att se det slutliga resultatet sen! Jag är också jättesugen på att tatuera mig, men just nu har jag ingen idé på vad eller var jag vill ha…

  3. Ser fram emot att se det färdiga resultatet, om man nu någonsin egentligen blir klar😉

    • Svar till Lisette: Ahh sleeven kommer bli grymt fet när den är klar,har så sjukt blandade motiv som ska dit så den kommer bli nice och MYCKET färg också,såklart..Får gärna bidra med ett motiv om du vill😉 Du är ju grym på coola motiv *blinkar inställsamt*
      Min Chestpiec är ju inte lika mycket som ska till innan den är klar..(tror jag)😉

      • Vore en ära att få kladda ihop något litet tjusigt till dig🙂 Blir alltid lika glad när jag får märka mina medmänniskor nämligen😉
        Färg är grymt, synd att man inte förstod det från början, vill ha massa färg i mina kommande, bland annat min chestpiece som ska bli stoooor😀
        Ska skissa lite under mina lediga dagar, får se om jag får fram något skoj så mailar jag det till dig isf🙂

        • Svar till Lisette: Låter helt fantastiskt! Jag bugar och tackar…Gillar din stil och min sleeve ska vara blandad med Old school,New school och sånt som jag tycker är snyggt/gulligt,sött osv..Den kommer vara full av massa fina,starka och härliga färger..Har nästan alla mina tatueringar i färg och har alltid gillat färg =) Ska bli mega kul att se vad du har att erbjuda…-inte för att stressa dig nu,men planeringen av sleeven är i full gång mellan mig och tatueraren…då vi redan börjat bygga,så ju snabbare fler motiv till kommer ,ju lättare blir de ju att bygga ihop alla sen…men det är ingen mega panik,ska ju bli bra också😉 Tack igen! Kan föresten få ge dig på att göra en cool old school pinuppa som ska sita på sidan av revbenen.. So ska vara ganska stor…har inte hittat nån som känts hundra ännu… -.-


Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

