Hoppas på att dessa ska räcka veckan ut…

FÅR EJ KOPIERAS

Jag hoppas att dessa ska hjälpa mig genom skolavslutningen i morgon..Är så mycket jag egentligen skulle vilja berätta och förklara ang mitt mående och tillbaka kommande självskadande… Men jag orkar inte nu,jag är trött och fullproppad med lugnande mediciner,jag behöver sova så jag orkar jobba i morgon…Men kommer säkert göra ett skyddat inlägg i morgon,där jag kommer berätta mer om psykbesöket idag,tabletterna osv…Så se till så ni fått de nya lösenordet då det gamla inte längre gäller,glöm inte skicka ett mail..Då jag tidigare skrivit att jag inte svara på lösenords frågor någon annanstans..😉

 

Published in: on 15 juni, 2011 at 21:24  Comments (8)  
Tags: , ,

8 kommentarerLämna en kommentar

  1. Jag tycker du är stark som kämpar på som du gör.
    ….fast å andra sidan, kanske du är som jag….som inte tycker det finns något alternativ.
    Jag känner igen det här med att man vill berätta för folk.
    Få andra att förstå….
    Men jag känner inte så längre, men förr gjorde jag det.

    Hoppas du har det bra!!

    • Svart till Christian: Tror tyvärr aldrig att man kan få en annan människa att förstå hur det känns att ha dödslängtan osv..Iaf inte om man aldrig upplevt de själv..och det är heller inget jag skulle kunna begära…Men jag är ganska öppen och ärlig i min blogg och de underlättar lite för dom som redan känner mig…dom får då en bättre bild av vem jag verkligoen är bakom masken…och dom som inte känner mig,vet jag inte vad dom tänker eller varför dom läser..deras uppfattning kan jag ju tyvärr inte yttra mig om…:-)

  2. Vill gärna ha lösen! Kramisar o kärlek!

    • Svar till Marianne: Jag mailar dig mitt lösen .. Kram

  3. men gumman.. fan va ja lider med dig!! hatar att se dig så nere. vet att inte d hjälper att skriva d men vill att du ska veta d i alla fall!! tänker på dig i massor!!❤

  4. Kramar i massor till min älskade vän❤

  5. Håller tummarna för att det blir en bra dag!
    Massor av kramar! (Och jag vill gärna ha lösen om jag får! *kram*

    *kramar om*

    • Svar till Paraflaxdrinken: Klart du som har hängt med så länge ska ha lösenordet😉 Mailar dig! Kram


Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

