Det blir inte alltid som man tänkt..

Barnen fick inte komma för E denna helgen..😦

Published in: on 2 mars, 2012 at 15:22  Comments (12)  

12 kommentarerLämna en kommentar

  1. VARFÖR FICK DOM INTE KOMMA!? hur länge sedan ere nu du träffade dom>??? jättekram till dig

    • Han skrev bara att dom inte var krya och inte skulle komma denna helgen..han svarar inte när jag ringer eller på mina mess.. Dom har inte varit här sen nyår😮

      • men fyyyyyyyyyyyyyyyy =( d e ju aslänge sedan. du måste ju få träffa barnen =( hur kommer de sig att du inte träffat dom på sååå länge????? har itne du barnen varannan helg?

        • Jo egentligen ska det vara så,men slutet av graviditeten var så jobbig så jag orkade faktiskt inte åka buss flera timmar fram och tbx..så det blev tyvärr inte att dom kom,då han vägrade köra upp dom..:/

        • jaha okej de förstår jag ju dock men illa som fan av han o komma med en sådan dålig ursäkt =( men vf kunde inte han köra???? erbjöd du han soppapengar???

          • Klart jag erbjudit mig att betala bensinen..Men är man tjurskallig så är man och då hjälper de nog inte ens med om jag erbjudit honom 1 miljon..
            Han SKA tydligen bara motarbeta mig hela tiden..Men syrran hade med sig dom i Lördags,så tydligen var dom inte så sjuka som han ville få det till i Fredags😛

        • jaha… d e ju dåligt…om du iaf erbjudit engar så ska de ju inte va några problem….. men men….. synd att vi har en mamma som inte bryr sig o skiter i sina barn o du e en mamma som bryr sig men blir motarbetat =( de måste vara hemskt =(

  2. Öh varför fick dom inte det? Fyfan vad arg jag hade blivit! Du är ju faktiskt deras mamma.. Usch vad elakt!

    • Han skrev bara att dom inte var krya och inte skulle komma denna helgen..han svarar inte när jag ringer eller på mina mess..
      Blir bara så ledsen..😦

  3. :((( sa surt nar man inte kan komma overens for barnens skull…..

    • Ja,det är verkligen jätte tråkigt😦

  4. VA?! Skämtar du eller???? Vad f-n hade han för ursäkt för detta då?????? Fy f-n vad elakt!!

    En jättestor bamsekram till dig!!!


Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

