Snygga klänningar på Mylovebasket

Var inne på Mylovebasket idag för att leta inspiration för att den rätta sommarklänningen. Hittade flera snygga klänningar som jag skulle kunna klicka hem, men som vanligt är det svårt att bestämma vilken. Vad tycker ni om denna klänningen?

Hell Bunny - Little Boo Dress hos Mylovebasket

Published in: on 15 maj, 2012 at 19:23  Comments (3)  
Tags: , ,

3 kommentarerLämna en kommentar

    • Men shit vad svårt!! Jag som i vanliga fall har så himla svårt att välja..Dom är verkligen super fina båda två,men jag hade nog valt den från Nelly ifall det hade varit till mig själv,just eftersom den ser ut att vara lite ”slappare” från midjan och ner. Men hade jag inte haft en ”tjockis” mage så hade jag nog valt den andre,den ger ju en slankare form på nått sätt..Aagghh.. vad svårt!! Vad tycker du själv?

  1. Underbar! Jag vill ha, men fy fan för priset… Fan att man inte är miljonär!!!


Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

