Jag mår bra av att känna mig behövd.

Lillebror frågade i går kväll om jag ville göra en tårta till hans student..Det gjorde mig glad,inte bara för att det fick mig att känna mig behövd utan även för att det då måste betyda att mina tårtor är omtyckta,trotts att dom är låångt ifrån konditori bra🙂

Det har blivit några tårtor genom åren,i helgen kommer det nog ännu en tårta till samlingen,då är det finaste Liam som ska firas och det kommer bli en spindelmannen tårta med nutellafluff och glasskräms fyllning..Vi får väl se hur det kommer gå🙂

Published in: on 16 maj, 2012 at 00:15  Comments (2)  
Tags:

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Dina tårtor är ju superfina & jag kan bara tänka mig hur gudomligt dom smakar!!!!

  2. Gissar att dina tårtor är låååååångt utöver dom köpta!!!


Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

