Vill också kunna ha Instagram!!

Åhh vad det suger att ha en Galaxy S och inte kunna ha instagram..cry Jag VILL också kunna lägga upp bilder på instagram som alla andra *surar* Så om du har en Galaxy S II att sälja till mig(eller för den delen någon annan bra mobil som man kan ha instagram på) maila mig då på NanFanLee@gmail.com !Fast helst vill jag ha en Galaxy S2😀

Tills vidare får jag väl fortsätta att ”instagramma” på T mobil,vilket inte alls är lika roligt då det inte är mitt konto och alla kort man väljer att lägga upp, läggs upp på hans facebook.

Published in: on 21 juli, 2012 at 21:30  Comments (2)  
Tags: , , ,

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Vad kostar en sån dag, du fyller ju snart år..Önskar dig pengar gumman❤

    • En ny utan abonnemang kostar runt 3000:- och jag har annat som jag hellre vill ha och önskar mig när jag fyller år😛


Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

