Hur tänkte dom här?!

Jag undrar verkligen hur min mamma tänkte när hon valde denna frisyren till mig?! Hahahhaa Jag dör lite inombods varje gång jag ser denna,vilka jävla frisyrer vi hade (framför allt jag)..Hahaha,håret ser ju fan grönt ut dessutom eek Men Victor och Joacim är iaf söta..Det är ju tur de😛 Denna bilden är från 91,då Joacim föddes,så här är jag alltså 9år och syrran är 7år..Måste visa Fannie denna på Fredag,hon kommer dö av skratt..😀

Published in: on 8 augusti, 2012 at 22:07  Comments (3)  
Tags: , ,

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. Hahaha den bilden är helt underbar vilket hår, vilken glädje hihi… kram Hannan

  2. Men det var ju modernt då! 🙂

  3. Jag tycker ni är dö snygga, jag har den frillan ännu❤


Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

