Du perfekta lägenhet,vart finns du?

Du stora,glada,ljusa,rymliga,billiga,perfekta,idiot grannfria lägenhet..Vart finns du? Jag sörjer din förlust,mina vardagar blir mörkare och mörkare och mitt inre allt deppigare,jag behöver dig nuu,jag vill inte bo här längre!!!

Published in: on 22 augusti, 2012 at 12:32  Comments (9)  
Tags: , ,

9 kommentarerLämna en kommentar

  1. Ah,ok,fattar!

  2. Har ni testat att annonsera? Varför inte hus?

    • Har inte den ekonomin som krävs för att köpa ett hus🙂 Men fick erbjudande om en lägenhet idag,som jag ska kolla på..inte den största eller bästa lägenheten..men det är låångt härifrån iaf😉

      • Ok,var då? Men jag ser också ofta hus som uthyres!

        • Vi har inte möjlighet att hyra ett hus,då det krävs enhel del anpassningar för Nanzy..Det är neråt😉

  3. Köpa ett hus tycker jag låter bättre🙂

    • Köp dig ett hus då om du nu så gärna vill ha ett..
      Väx upp och var lite realistisk!

      • Meh. inte bara o köpa vilket som. Jag är realistisk🙂

        • Nänä..fortsätt du leva i dina drömmar..Du kan inte köpa ett hus överhuvudtaget och dom som är i den prisklassen du kollar,ligger ju i Högsby kommun..där ingen jävel vill bo..(därav dom låga priserna)


Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

