Detta önskar jag mig i födelsedagspresent..

Om exakt en månad fyller jag 20 år(+10)😉 Nu är det så att jag önskar mig inte speciellt mycket i födelsedagspresent,men dom tre saker jag önskar mig kostar dock desto mer … Önska kan man ju alltid får göra,eller hur?🙂

Jag önskar mig:

KitchenAid finns bla att köpa här

Det andra jag önskar mig är alltså en 46tum LED-tv

Och det tredje och sista är en Ipad.

Detta gott folk är det enda jag önskar mig i år,såklart får det gärna ges lite pengar också.. Så jag kan spara till alla mina skönhetsoperationer som jag vill göra.
Jag är inte svår att ha att göra med på så vis😉

Fast egentligen önskar jag mig BARA detta!

Published in: on 25 augusti, 2012 at 15:20  Comments (3)  
Tags: , , ,

3 kommentarerLämna en kommentar

  1. Ojoj,inga billiga grejer minsann…. 😉

    • Men så fyller jag ju inget litet heller😉 Nämen,önska kan man ju alltid🙂

  2. Åh huset kan jag ju förstår att du önskar dig så jätte fint ju


Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

