Försöker tänka ut nått bra

..att blogga om..Men min hjärna tycks inte fungera som den ska idag,somnade inte fören vid 5 i morse och vaknade igen vid 10..så det blev inte mer än 5 timmars sömn..Typiskt! Hjärnan känns som en stor gele klump och jag tappar saker och är allmänt fumlig. I natt när jag försökte somna så hade jag hur mycket som helst som jag ville blogga om,massor av tankar som snurrade ..Men just nu är det helt tomt,kommer inte ens ihåg mitt lösenord till mailen,trotts att jag bytte det för ca 5 min sen,just för att jag inte kom ihåg..Makalöst!

Published in: on 1 september, 2012 at 14:57  Kommentera  

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

