Varför..

….kommer jag alltid på dom perfekta blogg inläggen när jag försöker somna? Det är fruktansvärt frustrerande och jobbigt,eftersom jag då inte orkar gå upp och sätta mig framför datorn och pallar inte skriva nått längre såhär via mobilen..Gaaah! Tyvärr så kommer dom vara som bort blåsta i morgon när jag vaknar, och det enda minnet jag har kvar av dom är huvudvärken för att jag somnade för sent..Förbannade hjärna till att börja arbeta mitt i natten!

Published in: on 1 september, 2012 at 01:33  Kommentera  

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

