Det blev ingen Tv,det blev en ny dator.

IMG_9380

(Gamla datorn)

För typ en vecka sen så tappade jag min älskade Sony i golvet och piggen till laddaren i datorn gick av,så det går inte att ladda den om man inte håller i laddaren stenhårt och trycker den mot datorn hela tiden..Så det fick helt enkelt bli en ny dator och efter att ha dividerat fram och tillbaka med min kära broder om en bra men billig dator,så föll valet tillslut på en Packard Bell .

IMG_9364(Nya datorn)

Så nu ska jag bara lyckas lära mig Windows 8 och hur datorn och dess funktioner fungerar..sen ska det väl bara vara till att tuta och köra😉 Känns jäkligt ovant och ingenting funkar ju som man är van vid.

Published in: on 4 december, 2012 at 11:02  Kommentera  
Tags: , ,

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

