Dumma,dumma windows 8

Just nu kan jag inte använda min nya dator,av någon konstig anledning så måste jag installera om win 8..Så nu väntar jag på ett papper från PB, som jag tydligen måste fylla i och skicka iväg för att få en win8 skiva,och då äntligen kunna använda min dator igen..Vill inte ens ha windows 8,funderar på att skaffa win 7  i stället..Har ju inte varit annat än problem med den nya datorn..Antingen är det ju win8 då som är problemet (vilket jag vill tro)Eller så är det helt enkel en jävligt kass dator jag köpt denna gången?!.Har aldrig haft problem med mina datorer så innan.Har iofs aldrig haft PB innan heller,utan dom jag har är DELL(stationära) (Den behöver nytt grafik kort och nya fläktar) .ACER (någon satte ett knä i skärmen på den,så den går inte att använda)och SONY VAIO ( tappade den i golvet så peggen inne i datorn gick av,så den går inte att ladda)Alla dom är inköpta olika år,innan 2009 och har funkat  mycket längre än PB.n, innan dom börjat strula,och alltså alla utom den med krossad skärm fungerar ju faktiskt fortfarande.

20130118_123103 20130118_13594820130118_141911

Så vad tror du?? Är det Windows 8 som är problemet,eller är det helt enkelt Packard Bell som suger?

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. hade en pb en gång och det var inte annat än strul….. o win 8 e ju liksom rätt nytt så d e nog en fasansfull blandning av pb och wn 8 så försök med win 7 så kommer de nog iaf gå lite bättre.

    • Ska installera win7,så får vi hoppas på att det ska få datorn att hålla🙂


Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

