”Hej ångest!”

Fyfaan för att åka buss och ännu värre är det när man tvingas ha nån man inte känner bredvid sig…”hej ångest!” Finns inget värre än att ha folk så nära inpå en..Jag hatar det verkligen,sen spelar det inte så stor roll om jag känner människan eller inte..Jag vill ändå inte ha folk nära! Har sjukt stor intregritets bubbla. Känner mig trängd,obekväm och illa till mods,får svårt att andas..Vill bara sparka bort personen i fråga och skrika att jag känner mig kvävd och behöver luft!!

image

Faan finns ju lediga platser nu,varför flyttar han sig inte?? Paniiik!!! Faaaan!!! Helveteee!! Ångeeeest!!!

Published in: on 24 mars, 2013 at 16:05  Kommentera  
Tags: , ,

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

