Mitt älskade lilla barn..

Nu är älskade N påväg till Linköping,i morgon ska hon sövas och opereras igen för första gången sen den förfärliga rygg operationen 09..Usch,mitt hjärta slår i 200 och jag är jätte nervös inför detta. Trotts att jag vet att det inte är en lika allvarlig operation denna gången,så mår jag jätte dåligt inför VAD som ändå kan hända osv..Jag har valt att inte åka med N till Linköping denna gången,då det inte är någon jätte stor op och hon förhoppningsvis kommer hem senast mån-Tis nästa vecka..Men nu vet jag inte om jag gjorde rätt i att inte följa med,jag kanske skulle varit den som åkte med henne ist.? Tänk om hon är ledsen i morgon och inte alls mår så bra som väntat efter operationen?! 😦 Usch,har inte kunnat sova riktigt inatt för alla tankar har snurrat,har så ont i skallen så jag mår illa. Läkaren kommer iaf att ringa mig idag efter att han har kollat på henne igen,det är inte säkert att operationen ens blir av nu pga att hon är en sån högriskpatient . Så operationen kommer bara göras ifall den anses absolut nödvändig och att dom anser att N kommer klara den och narkosen bra. Så nu ska jag vänta på samtal från läkaren som ska kolla på henne igen. Sen ska jag på utvecklingssamtal på N.s skola.

nervos-bita-pa-naglarna_136333394_180929299_181841397

Published in: on 25 april, 2013 at 08:39  Comments (1)  
Tags: , , ,

One CommentLämna en kommentar

  1. Gumman, du har gjort rätt val! Även om det inte känns så just nu, så är jag övertygad om att du har gjort vad som känts rätt! Jag antar att hon har sina assistenter med sig? Dom gör ju ett alldeles utmärkt arbete med henne!
    Vad är det för op hon ska göra? Håll mig gärna uppdaterad på hur det går & hur hon mår!
    Stor varm kram till dig!!
    Ps. Hon mår ju inte bättre av att ha en nervös mamma med sig som säkerligen skulle smitta ner henne också full med nervositet, eller hur?❤


Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

