En bitande känsla av oro

Jag har en ständig oroskänsla inom mig som jag inte får att försvinna. Jag kan inte sätta fingret på vad det är heller. N.s operation har gått bra och hon mår bra,visst hon har väldigt ont och så..Men allt har ju ändå gått bra..Så varför känner jag då fortfarande denna oro? Vad är det som får mig att må så himla dåligt? Är det något annat jag missat i allt detta? Något annat som får min oroskänsla att bita sig kvar? Åhhh..jag hatar när man har en ständig känsla inom sig och man inte kan förstå varför,eller vad det är som gör att den inte försvinner..

stark

Published in: on 27 april, 2013 at 11:52  Kommentera  
Tags:

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

