Att hitta den man vill gifta sig med.

Jag tor aldrig någon jag varit tillsammans med har varit riktigt kär i mig..Alltså som ”jag vill gifta mig med dig” kär..Jag har iaf inte varit fullt så kär i någon..Visst,jag har nog trott det i början nån gång, jag blir väldigt lätt förälskad..men efter ett tag så har känslorna alltid ändrats och..Så nää..inte ”på riktigt” kär..Undra om den rätte verkligen finns? Visst finns det en för alla,som dom säger..men det behöver ju inte betyda att det är den rätte..eller hur? Vissa nöjer sig ju med de dom får,just för att dom inte tror att den rätte kommer dyka upp iaf..Så allt handlar ju där lite om vad man söker och hur villig man är att försöka hitta just den med stort D.. Iaf så tror jag aldrig någon känt så stark kärlek till mig,det finns säkert dom som varit kära i mig och tyckt om mig mycket och så.. Men jag har nog aldrig varit den med stort D,för någon.

Jag har faktiskt blivit friad till en gång,men sa nej..Tror inte han friade för att han verkligen ville leva resten av sitt liv med mig,tror bara han gjorde de för att vi var tillsammans så länge så vi nästan växte ihop.
Blir nog mer som ett beroende,man trivs tillsammans och rädslan över att kunna bli lämnad,gör nog att väldigt många gifter sig..och sen skiljer dom sig när dom inser att det inte var den rätta kärleken dom gift sig med..
Jag tror aldrig jag kommer att gifta mig faktiskt,jag vet inte ens om jag vill.Jag gillar inte uppståndelsen som blir och att behöva vara den som står i centrum,därför jag aldrig vill fira stort när jag fyllt år..Jag mår dåligt som fan över att behöva vara den alla lägger fokus på.Får ångest och känner mig nått extremt obekväm. Men vem vet,en dag kanske det ändras.😉

Published in: on 28 april, 2013 at 02:59  Kommentera  

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

