Ingen rök utan eld..

Det var som jag befarade,min magkänsla sa mig att något inte var bra,nu vet jag vad.. Nanzan mår inte bra😦  Förhoppningsvis kan dom flytta henne närmare oss i morgon,annars så åker jag upp till henne. Åhhh jag visste de! Jag visste att det fanns en anledning till att min oroskänsla inte ville försvinna.😦

Linköping 2013

Älskade,finaste,bästa lilla N 

Published in: on 28 april, 2013 at 08:55  Comments (2)  
Tags: , , ,

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Nej,åh så tråkigt! Hoppas det blir bra!❤

  2. Älskade lilla Nanzan!! Hoppas allt löser sig & att hon snart är hemma igen!!

    Massor av kramar till er!!!❤


Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

