Uppdaterar Instagram oftare än bloggen

in

Ni kan följa mig på instagram. Den uppdaterar jag väldigt ofta när jag inte bloggar.. Och har jag inte gjort nåt av det måste det vara något allvarligt som hänt. Jag instagramar ofta. När jag äter, är ute, på mina coola barn,tar fina foton, fula foton..JA, HELA TIDEN!

Min instagram är för tillfället privat men jag accepterar nästan alla som vill följa mig ändå :)

Instagram känns mer privat än vad min blogg gör för där lägger jag upp mer privata bilder, saker jag inte visar här på bloggen.

insta

 

Published in: on 10 maj, 2013 at 21:41  Kommentera  
Tags: ,

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

