Från ”Trosskyddsmens” till störtblödning

Som rubriken lyder,så är detta alltså ett inlägg om mens.😛 Jag har alltid haft mega blödningar från dag 1 när jag har mens och då också mensvärk sen 2-3 dagar innan,men denna gången hade jag ingen mensvärk i början och bara ”trosskyddsmens”* i 2-3 dagar och sen i går kom störtblödningarna som en blixt från klar himmel,bara sådär och massor av halvstora blodklumpar.Som om det inte vore nog,så kommer såklart mensvärken från helvetet samtidigt .

pms_138446804

Grubblare som jag är,så undrar jag ju såklart hur det kommer sig att mensen var så konstig? Tillfällighet? Är jag döende? Kommer den vara så hädanefter? Ont som fanken har jag iaf fortfarande,så nu ska jag bädda ner mig på soffan med godis och tycka synd om mig själv och vänta in grey´s .🙂

(* Trosskyddsmens =Är när det räckte med att använda trosskydd som skydd ist för ob/Binda, under mensen)
Published in: on 22 maj, 2013 at 18:16  Kommentera  

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

