Tiden räcker inte till..

Fyfan! Jag hinner inte med allt,dagarna bara springer förbi.. Nätet har forfarande inte kommit igång hemma,så utan både internet och tv så borde man ju få väldigt mycket gjort…Kan man tycka. Men så är inte fallet,det är fullt upp hela tiden och ändå känns det som att ingenting bli gjort. Idag försvinner hela dagen på olika bussar fram och tillbaka.. Är så mycket jag vill göra och så många jag vill träffa nu när vi flyttat ner igen,men hittills har jag inte hunnit med nått..Blir som nån inre stress,trotts att jag vet att allt lugnar ner sig framöver och tiden kommer finnas då..Men jag har verkligen saknat mina få men trogna vänner. ♥ Det är så mycket med att bo in sig,komma överens med Nanzys nya personal som ständigt är runt oss och som också försöker hitta och vänja sig vid allt..Försöker få ordning på alla miljader saker som jag inte ens visste att jag hade. Vi får väl se med tiden om jag lyckas få ordning eller om jag ist skapat ett större inre kaos.

Published in: on 9 juli, 2013 at 08:30  Kommentera  

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

