Ångesten förstör mitt liv!

Jag lever,men det är fan inte mer just nu..Min ångest rövknullar mig hårt och jag får ont, men det som gör ont är så diffust, går inte säga var jag har ont, vill skära så det där diffusa onda samlas till en plats, så det blir konkret, så det syns, så det kommer blod….det känns som att jag blöder i min icke-existerande själ men inget blod syns nånstans…Vill bara få ut smärtan!Jag förstår att jag  framstår som en psykopat för somliga, det är kanske väldigt svårt att förstå…jag har rätt svårt att förstå det själv faktiskt😕 Mitt ena öga har denna gången börjat ”ticsa” i samband med mitt mående, det blir fan bara värre och värre,vilket är extremt jävla obehagligt!!

Är extremt jävla påverkbar och sårbar denna gången ,så förvirringen och känsligheten är så extrem,men försöker stänga in känslorna och hålla mig uppe,det funkar ibland och ibland inte..Men jag kämpar på och hoppas att denna svacka snart ska vara glömd..Utan några nya ärr i själen..Men fram tills dess,så kommer det nog tyvärr vara rätt dött här..

wpid-Screenshot_2013-07-11-14-25-34-1.png

Published in: on 4 augusti, 2013 at 00:16  Comments (1)  
Tags: , , ,

One CommentLämna en kommentar

  1. Åh,vad ska jag säga! Vet,vet,vet!


Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

