Tänkvärt..

Snappade upp en artikel som delades på Facebook. Efter att ha läst och verkligen känt att detta är något som verkligen stämmer in hos många,kände jag att även jag måste dela detta,så jag delade den vidare på Facebook,men känner att jag även vill dela den med er här,då jag tror att det som står kan ge många en tankeställare..Läs och  försök ta in det som står:  Från förlossning till skilsmässa

 

???????????????????????????????????????

”Kriget kan börja. Kriget som aldrig borde ha påbörjats. Kriget som hade kunnat förbli FRED om dom hade LYSSNAT på varandra från början, om dom hade PRATAT med varandra från början.

Vad synd att Kärlek blir till Misstro och t o m Hat.

Synd för barnen, som älskar båda sina föräldrar.

Dom föräldrarna som tänkte att dom kunde ”gå igenom eld” för sina barn, men som nu inte ens kan vara trevliga och tillmötesgående mot barnens VIKTIGASTE andra förälder.”

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

