Jag mår verkligen skit.

Har inte kunnat ta min Lyrica på jätte länge (känns det som,men är nog snart en vecka iaf) Pga missade tider, läkarstrul och nu Apotek som inte ens har medicinen hemma..Så just nu vill jag bara lägga mig ner,sluta andas och hoppas på att dö..Mår nått så sjukt jävla dåligt,ångesten håller på att slita sönder mitt inre och huvudet känns så tungt och klumpigt,så det gör ont i nacken..Jag vet fan inte vart jag ska ta vägen,vill bara få ett slut på all jävla smärta..Det var längesen jag mådde såhär jävla dåligt,jag kommer inte ihåg  hur man hanterar ångesten på bästa oskadliga sätt(eller så har jag helt enkelt förträngt hur man gör,i hopp om att den aldrig skulle komma tillbaka så hårt)…Inget av det jag försökt med hjälper,mer än för stunden..

Demonerna skriker bara dubbelt så högt och river mig dubbelt så hårt dagen efter..

image

Jag orkar fan inte må såhär dåligt!

Published in: on 30 november, 2013 at 20:10  Comments (1)  

One CommentLämna en kommentar

  1. Men hjärtat,så kan du ju inte ha det! Sök hjälp på akuten!


Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

