En helt ok dag

Idag har jag äntligen fått tag på Lyrica (förbaskade Apotek) Så nu fungerar jag någorlunda igen.. JISSES,SÅ MYCKET ENKLARE MIN VARDAG BLIR MED LYRICA!! Jag skulle aldrig överleva utan den.Jag är helt säker på att om jag inte skulle ta den mer,skulle jag garanterat ta livet av mig,all vilja till livet försvinner.. Men inte idag. Idag mår jag bra🙂 Jag försöker iaf intala mig att jag mår bra,så länge jag väljer att inte känna efter så känns det iaf bra.. Det är fördelen med Lyrican,man kan kontrollera känslorna lite lättare och dom hjälper till hålla alla jäkla känslor i styr.

wpid-IMG_20131203_175510.jpg

Jag  har verkligen försökt att njuta av dagen, och fått massor gjort , man vet ju aldrig hur länge det vara,eller när det vänder..

Published in: on 3 december, 2013 at 17:56  Comments (2)  

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Härligt gumman !!!🙂

    • Ja det var härligt,sålänge det varade.. 😐


Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

