När natten är så skönast..

image

Det är verkligen storm ute,låter som att vårat lilla papphus,ska rasa samman vilken minut som helst..Det knakar och brakar och slår både här och där.. Sven har verkligen tänkt ta oss med storm😉 Men annars så är det precis tyst i hela huset,alla sover och man kan nu passa på att plöja några avsnitt av….nått..Vågade inte börja kolla på American horror story i går,väntar tills jag har någon att kolla med..Är ju så jäkla rädd av mig..😕
Men nått ska jag nog kunna sysselsätta mig med dom 5 1/2 timmarna som är kvar av natten.🙂 (har spelat mig trött på Candy & simpsons tar allt så lång tid,innan man levlar upp )Det är alltid så mycket spring,stök,liv,skrik och måsten i veckan,så det är skönt att bara vara en stund och inte göra något alls.
Är ju inte förrns alla somnat, som man kan börja försöka slappna av, och komma på allt man glömt göra under dagen. Så att krypa ihop i fåtöljen med en filt, några tända ljus och bara mysa, och kolla på serier eller nått,är ibland precis det man behöver. Sen får man ju trycka i sig massa godis och sånt. (för att hålla sig vaken)😉

Ha en fortsatt mysig natt !

Published in: on 6 december, 2013 at 01:00  Kommentera  

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

