Det gör så jävla ont att gå sönder!

Ångesten ekar i huvudet,själen som redan är trasig,trasas sönder till småbitar..Hur ska jag kunna laga mig själv? Helt sjukt att det kan göra så ont och att man kan känna sig så tom?!..Som om allt bara hade lämnat en och kvar står man som ett trasigt skal..typ! Jag vet verkligen inte vad jag ska göra,jag blir så arg på mig själv när det inte vänder,det brukar alltid vända…Sist jag var såhär,låg jag 3 månader på psyk och fick inte träffa någon,Allt rasade! Ska det verkligen sluta så igen? Allt jag kämpat för att bygga upp igen? Ska det bara rasa samman igen?! Orkar fan snart inte försöka mer! Jag är inte ämnad för denna jävla verkligheten,mitt liv är till för att levas i en jävla bubbla,en låtsas värld där ingen kan komma in och göra mig illa..20131048.png

 

Published in: on 27 mars, 2014 at 02:57  Kommentera  

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

