I natt är det jobbigt..

Fyfan vilken jävla ångest jag har i natt och haft hela jävla eftermiddagen. Jag hatar verkligen att behöva ha det såhär.. Varför Vänder det inte??!!! Allt känns bara så jävla ledsamt,känner mig så jävla ledsen..Men jag vet egentligen inte vad det är jag är ledsen för.. Sitter som en stor tjock klump i bröstet på mig och jag vill typ bara gråta..Jag hatar verkligen att ha känslor,känslor gör ont och sårar  en ändå bara tillslut.. Önskar jag aldrig behövde känna! Jag mår bara dåligt av känslor,dom gör mig bara mer illa!

wpid-screenshot_2014-03-19-08-49-13-1.png

 Hur kan man ha känslan, av att sakna nått man ändå aldrig haft?!

FUCK!!

 

Published in: on 9 april, 2014 at 00:15  Kommentera  

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

