Försöker få det att vända..

Theo är hos sin pappa tills på Söndag,så jag är för första gången på år helt själv. ( Nanzy och hennes personal är ju här,men dom är ju nere och mest inne på hennes rum) Jag har alltså ingen jag behöver tänka på, mer än mig själv?! Känns ju jätte konstigt,vet inte ens vad jag ska göra?!..Samtidigt så går tiden ändå grymt fort,trotts att man ingenting gör..Helt ärligt,så är det faktiskt skönt att få vara helt själv..Jävligt skönt att bara få vara och slippa tänka. Inga måsten och inga krav,precis som jag vill ha de..😉 Saknar såklart Theo massor,saknar Fannie och Liam också.

Men just nu tror jag att det är detta jag behöver,för att kunna tänka igenom hur jag vill att mitt liv ska vara. Mitt psyke är ju inte heller som det ska just nu,så hoppas på att detta ska hjälpa till lite så det vänder snabbare.. Vi får väl se.. Mycket tankar som snurrar just nu.

tumblr_kv42o7wyir1qzepfjo1_400_85677262_89241202

 

Published in: on 11 april, 2014 at 20:46  Kommentera  

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

