Om jag ändå slapp ha ångest!!

tumblr_mjrtq3cNAD1ravktyo1_500

Finns inget jag hellre vill, än att få slippa denna jävla smärta som ångesten ger mig..Fyfan vad ont det gör!!

Jag är sjukt jävla nära att sabba allt,jag kämpat så jävla hårt för att bygga upp sen 09…Fyfaan! Jag måste fan lära mig att hantera denna jävla smärta på rätt sätt..Jag pallar inte med känslan av hur ångesten sliter sönder mig!!!

Published in: on 23 april, 2014 at 04:52  Kommentera  

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

