Lördag 26/4

Sovit exakt hela jävla dagen idag,så jävla svårt att vända tbx när man jobbat natt.. Känner mig iofs fortfarande så jävla trött,så lär väl somna ikväll..Är så jävla trött på allt så,sova känns som bästa lösningen just nu faktiskt!!..Hinner inte vara vaken mer än typ 2 timmar innan ångesten sitter över mig och bara gör allt för att trissas igång..Fyfaan!! Eftersom dom 4 timmarna på psykakuten i går inte gav ett skit,så har jag ingenting att ta för ångesten.. Är bara ett jävla tjat om beroende,att jag ska börja där..Vafaan?! Ingenting blir väl bättre av att jag pissar rent på det dom nu vill se ..benzot..Skiter väl fan i det,jag vill bara få hjälp att överleva innan det är försent. Ska det vara så jävla svårt för dom att förstå?

 

1fda26d612678ca9dd58e18052c4eec9

Published in: on 26 april, 2014 at 21:04  Kommentera  
Tags: , , ,

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

