Är det nu jag får säga:

Vad var det jag sa?! 

Mötet igår gick som förväntat,såklart är det inte rätt ställe .. Så vi var snabbt överens om att där kan jag iaf inte bli ångestfri och eftersom jag fick bevisa, att det inte fanns nått annat dom kunde hjälpa mig med heller..Så finns ingen anledning att gå där,Ska dock tillbaka en gång till för att dom verkligen ska se att jag inte luras.😉 Sen skickas man vidare..

DBT improve the moment vacation

Jag behöver återuppta min dbt och bli bättre på att hantera ångesten(vilket jag i teorin redan kan)..Nackdelen är att allt tar längre tid,än vad som hade varit nödvändigt. Eftersom dom med ”mer att säga till om”,än mig  bestämde sig för att veta exakt vad jag behövde hjälp med.För det hade någon sagt och då är det ju så..😕 Gick jag nu inte med på det så skulle de ..de,de och de  hända.. (Får man verkligen använda sig av hot?)

Tydligen så vet jag ju  inte alls själv vad jag behöver få hjälp med…(Man vet tydligen inte sånt när man fått benzo utskrivet mot ångest och är psyksjuk) Trotts att jag försökte förklara,att jag faktiskt är medveten om mitt mående. Men nu var det så att någon hade sagt något och då visste dom precis vad jag behövde för hjälp. Dom hade bestämt sig för att det var detta som var problemet och att  jag behövde hjälp med de..oavsett vad jag själv sa?!.. Så det har ju bara varit till att lyda..Meen,nu har jag ju iaf fått bevisa att dom är så fel ute att det är pinsamt. Jobbigt bara att det skulle behöva ta såhär mycket onödig tid,som ist kunde lagts på att lyssna och ta reda på lite mer fakta.:/

 

Published in: on 10 maj, 2014 at 12:59  Kommentera  

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

