Från känslostorm,till känslolös?!

Den smärtsamma ångestklumpen,har nästan dragit sig tillbaka helt,MEN istället har hela mitt inre drabbats av en grå tjock dimma! .. Jag vill inget/kan inget/gör inget.. Finner ingen mening alls med saker,finner knappt någon mening med livet,eller att skriva detta..Vill bara ligga i min säng,själv i mörkret och tycka synd om mig själv.. Helt sjukt ju?! Har nog aldrig varit speciellt deprimerad ,jag har mest haft problem med dom snabba känslovändningarna och ångesten.. Men nu är jag nog fan deprimerad helt igenom..😮 Allt är så jävla grått och tråkigt,jag vill knappt se människor,så osocial känner jag mig..Jag är själv förvånad över att känna såhär(utan benzopiller😮 ) och därför är jag också osäker på ifall det är en depression eller vad det är som får mig att må och känna såhär?! Känner mig: trött,viljelös,grå,tråkig,och helt tom(!?),helt färdig med livet helt enkelt.. Jag har typ inget mer att ge,jag är klar ..Hur behandlar man en depression? Hur får man allt det tunga gråa att försvinna? Gör man på samma sätt som med Ångest?.. Det känns inte så,känns inte som att självskada skulle hjälpa faktiskt..Jag är maktlös i detta?! Jag tror inte att jag kan ta mig ur detta helt själv,jag vet inte hur man hanterar en depression,jag är sällan deprimerad.. Jag är en känslomässigt störd, ångest människa.. Inte den som inte VILL gå ur sängen pga mitt mående..😕 Jag är ju för tusan en känslostorm!!? Inte en mörk, grå,trött,känslolös person?!

depression

Får väl hoppas att jag tar mig genom kommande vecka som är helt jävla fullspäckad med pissmöten och bedömningar..Får nog nämna att mitt mående har ändrats till nått jag inte förstår mig på… Eftersom jag inte själv vet hur jag ska ta mig ur skiten,så behöver jag nog be om deras hjälp..Får ju inte självmedicinera mig ur problem, längre😉 Nämen,har ju så sjukt mycket folk och hjälp runt mig,så ska nog lyckas ta mig tillbaka till den känslostorm jag är..Hahahah!! Eller kan man få ett stadie där mitt i mellan?! Det hade ju varit det bästa,det är väl då man anses som ”Normal”? eller??😉🙂

Published in: on 17 maj, 2014 at 18:08  Kommentera  

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

