Sjuk bebis och Mensvärk!!

image

Älskade T har 39 grader i feber idag och kräks..😦 Han har inte velat äta alls idag,men han dricker saft och avslagen cola…Älskade,fina lilla bebis!

Det gör så ont att se honom såhär,känner mig så himla maktlös, när det inte finns så mycket jag kan göra för att hjälpa,mer än att finnas nära och ge febernedsättande och saft…Så idag ligger vi och bara myser i sängen och tittar på Byggare bob.Theo sover lite till och från..Tänker ha honom inne hos mig inatt,så jag kan ha lite koll på honom och se så han dricker lite..

Jag har sån sjuk mensvärk i dag också,varför ska det göra så himla ont när man får mens?! Min kropp blir jätte svullen och mitt humör blir inte att leka med..😦 Mens och instabilt psyke är verkligen inte en bra kombo..Så vi får väl se hur/om jag lyckas ta mig igenom skiten,utan medicin..

Published in: on 19 maj, 2014 at 17:17  Kommentera  
Tags: , ,

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

