Så jävla rädd för att bli sviken..

Jag är inte rädd för att någon ska göra slut med mig eller så ,när jag har ett förhållande.Det jag är rädd för är att et ska visa sig att personen jag lever och litar på,ljuger för mig och inte kan vara ärlig. Har levt för jävla länge i ett sånt förhållande och jag vill inte behöva uppleva det igen..Jag vill verkligen kunna lita på den jag är med,men jag har så sjukt svårt för att göra de.😕

Ska iaf börja jobba med mig själv,med mitt tänkande,tyckande och kännande…Tänker inte låta känslorna styra denna gången och få mig att tro, att det var detta som behövdes för att jag skulle må bra..För så är det inte! Det är fortfarande bara jag, som kan läka mig själv! Det är fortfarande bara jag som kan hantera ångesten när den kommer.. Jobbigt nog så har den kommit tillbaka igen..Den och att vara deppig samtidigt känns fan inte alls bra..Jag varken vill eller orkar göra ett skit..Jag skiter i vilket till ångesten kommer på kvällen och jag bara vill försvinna.. I går  grät jag hela eftm,helt utan anledning,bara för att jag är så satans slutkörd och trött..Så Theo fick åka till sin pappa i går,jag  ville inte att han skulle behöva vara här med en gråtande mamma..Så han är där tills på Fredag och jag får chansen att stoppa svackan innan det blev värre..Jag hoppas verkligen att det fungerar,så han kan träffa sin pappa regelbundet..🙂

Börjar iaf kännas helt ok med allt nu,känner inte att jag måste fly mer..Måste sluta med att stöta bort folk som visar att dom tycker om mig.Ska fan reda ut detta..Dbt och se till att inte låta impulsiviteten ta över. Jag måste lära mig att släppa och försöka att inte vara så satans rädd för att visa vad jag känner..Måste lära mig att hantera mina känslor och inse att dom inte är så farliga som dom känns. Är så trött på att alltid sabba mina förhållanden redan från början..Bygger upp en så rubbad start,sånt blir aldrig bra. Jag kan inte fortsätta  fucka up allt innan det ens hunnit börja.. Ska bara tänka på mig och barnen nu,dom är viktigast!

Published in: on 18 juni, 2014 at 14:11  Kommentera  

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

