Tatuerings oskulden …

140620

Satt med armen i en så obehaglig position, så fick så himla ont i armbågen,så orkade inte göra klart den,men det kommer.. Fick även prova att själv köra,trodde nog det skulle vara lättare än vad de faktiskt var,var ju knappt så jag kunde få linjerna att möta varandra..Hahaha!

NanFanLee´s first made

Men sjukt kul var de och jag kommer helt klart att öva på både mig och frivilliga,för att iaf lära mig att möta linjerna..hahah!! Ska prova att köra efter stencil,hjärtat är ju handritat,så kan ju hoppas att det är därför det ser ut som det gör.Måste bara låta ägaren till maskinerna att låta mig använda en,vilket man iaf kan hoppas..😉

 

Idag kommer min älskade lilla bebis hem,han har varit hos sin pappa sen i Tisdags,så ska bli så himla skönt att få hem honom idag🙂 Saknar honom så sjukt mycket..Saknar Fannie och Liam också och hoppas på att vi ska träffas i veckan..Har sån sjuk mensvärk idag,men känner mig ändå så sjukt jävla lycklig.

 

Published in: on 21 juni, 2014 at 11:33  Kommentera  

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

