När kärleken finns mitt framför..

NanFanLee

Tänk att ha haft den ”rätta” precis framför ögonen hela tiden..Till och från i 22 år har den stora kärleken funnits framför mig,men jag har varit så upptagen med att inte se honom och ist varit fast i mitt egna kaos..Mattias var min första pojkvän,när jag var ung,han var den som lärde mig att kyssas..Vad som egentligen hände sen,är rätt oklart..Men på nått sätt så gick vi vidare på varsitt håll och jag träffade killen jag sen i alla år var min första stora kärlek. (Men nu vet jag att det inte alls var så) Mattias och jag har mött på varandra många,många gånger under åren,men jag har aldrig fattat att han fortfarande hade mig kvar som sin första kärlek..Jag har valt att inte umgås med honom och därför hållit mig på avstånd.. Men som en blixt från ovan så dök han en dag upp här igen och på nått vis så sa det bara klick då .. Jag försökte stöta bort det jag kände och dissade honom,i hopp om att han inte skulle dyka upp igen och ställa till ett större kaos i mitt redan röriga inre. Men han kom tillbaka,gång på gång ,enbart som vänner,men tillslut så tog helt enkelt känslorna över för oss båda och här är vi nu. Det bästa valet jag gjort i hela mitt liv,var att ge honom chansen att visa att han verkligen är den stora kärleken som aldrig kommer att dö.. Första killen,kommer förhoppningsvis bli den sista killen..Cirkeln är sluten😉 Vi svämmar båda över av sjukt mycket känslor och vi pratar extremt mycket med varandra om just känslor,Tryggheten är viktig för mig,jag vill kunna känna mig trygg ..Jag behöver de för att våga tro på mig själv och få bort mina inre demoner..

 

Published in: on 24 juni, 2014 at 01:03  Kommentera  

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

