Solsting?!

wpid-collage_20140723130725582_20140723130934695.jpg

Denna värmen gör nog fasen att man får solsting. I går tatuerade min kusin in sitt namn på mitt ben,första gången hon höll i en maskin..Sen skrev Mattias sitt namn på andra sidan av knät😉 Självklart så körde jag mitt namn på min kusin,är så satans skakig och osäker på att tatuera,så jag måste nog fan öva lite mer på mig själv..Så tillslut kanske jag iaf kommer kunna göra lite mindre skakiga linje.😉
wpid-collage_20140723133803684_20140723133850507.jpg

Jag blir så sjukt trött när det är såhär varmt,övervåningen känns som en bastu och nätterna blir fan en plåga..Är ju nästan så man vill bosätta sig vid havet,där fläktar det iaf lite ju..Ska bli skönt att det ska bli oväder i slutet av veckan.🙂

 

Published in: on 23 juli, 2014 at 13:41  Kommentera  
Tags: , , ,

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

