Hipp hipp hurra för min 16åring idag!!!

wpid-2015-01-15-15.52.09.png.png

Tänk att det nu gått hela 16 år sen jag blev mamma för första gången!

Nu är du lika gammal som jag var, när du bestämde dig för att komma ut och ta mitt hjärta med storm! Du är den starkaste,finaste,kämpen jag känner! Så mycket smärta och elände som du har behövt gå igenom under dina 16år här,är det ingen som ska behöva..Men du kom tillbaka varje gång, lite starkare, lite piggare och mycket gladare än någonsin tidigare!

STORT GRATTIS till dig idag min älskade unge! Och tack för att just jag  fick äran att bli din mamma!

Published in: on 2 februari, 2015 at 09:25  Comments (1)  

One CommentLämna en kommentar

  1. JätteGrattis till finaste Nancy på 16årsdagen! 🌹🎁🎉🎈


Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

