Besvikelsen över att snart vara tbx på ruta 1 igen..

Till dig kära helvete!

Hade klarat mig så länge utan utan dig. Dagar hade blivit veckor, och veckor blivit månader,månader hade blivit år…Jag minns sist vi träffades och minns även då, hur jag  hoppades på att det skulle vara sista gången,du kom och förstörde mitt liv.Jag hoppades också då att vi kanske aldrig mer skulle ses igen,att våra vägar aldrig mer skulle korsas. Jag hade hoppats på att du kände samma sak,att vi äntligen var klara med varandra,du och jag…

Så det är var en extrem besvikelse och känsla av misslyckande ,jag kände när du  nu dök upp igen 2 år senare…
Tårarna har forsat ner från min kind  varje ensam stund i flera dagar och det ända jag tänker är;Inte igen! Inte en gång till,snälla kom inte tillbaka och förstör allt det fina jag försökt att bygga upp nu!!! Snälla låt mig inte fastna i ditt mörker igen..

Jävla ångest,jävla liv, jävla beroende!jävla Borderline som förstör allt !!!!

Published in: on 23 september, 2016 at 20:45  Kommentera  

Berätta vad du Tycker/Tänker och Vill..

